در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | قصه ثمر به سر رسید
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 15:57:09
جشنواره ثمر دوره ششم | قصه ثمر به سر رسید | عکس

ششمین جشنواره تئاتر مردمی دانشجویی ثمر با فراز و نشیب فراوان و پس از هفت روز اجرای فشرده‌ گروه‌های جوان و دانشجویی، به‌کار خود خاتمه داد.
«ثمر» هرروز در کنار حضور پرشور مردم و هنرجویان و علاقه‌مندان به نمایش، میزبان مهمانانی هنرمند بود که نظاره‌گر کار هنرمندان جوان بودند. ششمین جشنواره تئاتر ثمر روز سه‌شنبه مورخ ۹۶/۶/۲۱ در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز به‌کار کرد و خوشبختانه بیش از هر دوره‌ دیگری، صحنه‌ی اجرا، شاهد استقبال چشم‌گیر و گرمی‌بخش هنرمندان، کارگردانان سینما و مخاطبان صمیمی تئاتر بود به‌نحوی‌که طی یک هفته، اجراهای هنرمندان «ثمر» پذیرای حدود سه هزار نفر مخاطب تئاتر بود. درون‌مایه‌ آثار در این دوره از جشنواره، روایتگر زندگی روزمره‌ی مردم و رنج‌ها و رؤیاهای آنان بود به همین سبب رویکرد مردمی جشنواره، بیش از هر زمان دیگری در این دوره بازتاب پیدا کرد.

ششمین جشنواره تئاتر ثمر، روز سه‌شنبه مورخ ۹۶/۶/۲۸ ساعت ۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد در مراسمی با حضور هنرمندان، نویسندگان، شاعران و فرهیختگان نام‌آشنای کشور و با این شعار که «سینما، ثمره‌ی تئاتر است» به‌کار خود خاتمه می‌دهد. همچنین در مراسم اختتامیه، برترین هنرمندان و بهترین اجراهای این دوره معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد.

عباس صفایی‌مهر، دبیر ششمین جشنواره ثمر بابیان این نکته که در روز اختتامیه در بزرگ‌ترین تالار شهرزاد میزبان مخاطبان همیشگی هنر تئاتر، هنرمندان، استادان و شخصیت‌های برجسته خواهیم بود افزود مراسمی متنوع برای این روز تدارک دیده‌ایم تا شمار بیشتری از علاقه‌مندان تئاتر بتوانند از آن استفاده کنند و نیز امیدواریم که این برنامه به تعداد علاقه‌مندان هنر مردمی تئاتر در میان نسل جوان بیفزاید.
وی افزود: مراسم فردا یک رویداد بی‌آلایش هنری و مردمی است که چهره‌های محبوب و دوست‌داشتنی در حوزه اندیشه و هنر، بخش‌های مختلفی از این برنامه را اجرا خواهند کرد و حضور در مراسم اختتامیه برای همگان آزاد و رایگان است.
دبیر جشنواره ثمر خاطرنشان کرد: رایگان بودن حضور در این مراسم به جهت آشتی، آشنایی و حضور مخاطبان و علاقه‌مندان هنر نمایش و مدافعان حریم اندیشه با فضای هنر و تعقل بوده است.

درباره جشنواره ثمر دوره ششم
۲۸ شهریور ۱۳۹۶