در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | «پاشیده» در پارکینگ عمومی ساختمان صنایع چوبی ایران تا ۸ اسفند اجراهای محدود خواهد داشت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:55:09
نمایش پاشیده | «پاشیده» در پارکینگ عمومی ساختمان صنایع چوبی ایران تا ۸ اسفند اجراهای محدود خواهد داشت | عکس

 تجربه «پاشیده»، از شنبه ۲۸ بهمن، حضور دیگران را برای لحظاتی در زیست خود پذیرفت.
«پاشیده» تجربه‌ای مشترک از گلاره ریحانی و سروش کریمی نژاد، نشانگر امر طبیعی فرسودگی‌ست؛ فرسودگی، نه به معنای خستگی،  بلکه به معنای از بین رفتن هر امر ممکنی: زنده بودن، بدون وجود هر بالقوه‌گی، که منتج به از بین رفتن هر امر بالفعلی می‌شود.
در این تجربه اجرایی، شخصیت سعی دارد در زیست روزمره خود، خود را تعریف کند و در اصل می‌خواهد از راه این تعریف، خود را درک کند. او پیوسته به دنبال یافتن تعریفی از خود و حتی گاهی تصویری از خود است، اما نمی تواند آن چیزی را که هست یا می خواهد باشد را بسازد یا باشد، چون عملا آن خواست را هم نمی‌تواند بیابد. 
رآضیه اعرآبی، بابک خارند، مینا رمضانی، احسان قره داغی، سحر کشتکار، سنا میرجعفری، سعید نادری و نیایش طوقانیان اجراگران «پاشیده» را تشکیل می‌دهند، که از ۲۸ بهمن تا ۸ اسفند، ساعت ۲۰ در پارکینگ عمومی ساختمان صنایع چوبی ایران، واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از عباس آباد روبروی هتل سیمرغ، تجربه می‌شود.
آریان شبگرد (مدیر اجرایی)، هانیه امامی (گروه اجرایی)، محمد رضایی (ویدیو)، مونا دلاوری (گرافیک) و هومن نجفی (عکس) دیگر عوامل این تجربه ی اجرایی را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر برای حضور در این تجربه زیستی می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کرده یا با شماره هماهنگی ۰۹۳۹۷۶۹۶۵۲۴ تماس حاصل نمایند.

 

 

 

درباره نمایش پاشیده
۰۲ اسفند ۱۳۹۶