در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال تئاتر | اخبار | الیورتوییست می‌تواند ما را درمان کند!
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 01:01:49
نمایش الیور توییست | الیورتوییست می‌تواند ما را درمان کند! | عکس

امیر مهدی ژوله طنزنویس و بازیگر درباره موزیکال الیورتوئیست گفت: دو ساعتی که کار را می دیدم محو جادوی آن شده بودم و وقتی که از سالن بیرون آمدم به هیچ وجه نمی توانستم احساسم را بیان کنم چرا که به قدری تصاویر و قاب هایی که دیده بودم زیبا و سحر انگیز بودند که مرا غافلگیر کردند.

او همچنین شنیدن این حجم از موسیقی خوب، دیدن  حرکات موزون، دکور، طراحی صحنه وگریم را از نکته های جالب این کار دانست.
ژوله که از زبان طنز معروف خودش استفاده می کرد درباره بازی هایی که روی صحنه دیده بود هم گفت: همه بازی ها بسیار خوب و دیدنی بودند اما بازی  هوتن شکیبا در نقش فاگین بسیار عالی بود و  بچه هایی هم که در این کار بودند بسیار خوب توانسته بودند به هماهنگی با موسیقی برسند و در کنار بازیگران حرفه ای نقش شان را بازی کنند تا حدی که مرا که در این زمینه مشغول تجربه کردن هستم،نامید و افسرده کردند!
او که سابقه همکاری با مهران مدیری را درنوشتن بسیاری از مجموعه های طنز دارد موزیکال الیورتوئیست را کاری درمانی برای روح مردمی دانست که در جامعه ای ناموزون و خاکستری زندگی می کنند و به دیدن این همه زیبایی ،رنگ و موسیقی نیاز دارند.


او همچنین اجرای چنین کارهایی را موجب جلب مخاطبان بیشتر به تئاتر دانست و گفت:رسیدن به چنین اجرای شاد و مفرحی از داستانی که پر از فقر و فلاکت و بدبختی است هوش و توانایی خاص می خواهد و امیدوارم در آینده هم بتوانیم روی صحنه های تاتر از این دست کارها را ببینیم.

درباره نمایش الیور توییست
۱۰ دی ۱۳۹۶