در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش «مبارک و خاتون پرده نشین» چهارشنبه ۳۰ خرداد ویژه هنرمندان، خبرنگاران و عکاسان روی صحنه می‌رود.
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 01:12:08
نمایش مبارک و خاتون پرده نشین | نمایش «مبارک و خاتون پرده نشین» چهارشنبه ۳۰ خرداد ویژه هنرمندان، خبرنگاران و عکاسان روی صحنه می‌رود. | عکس

نمایش «مبارک و خاتون پرده‌نشین» نوشته داوود فتحعلی‌بیگی، کارگردانی علی طربی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شفیعی، که از ۲۱ خرداد، ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفته‌ است، چهارشنبه، ۳۰ خرداد، میزبان هنرمندان، خبرنگاران و عکاسان خبری و آزاد خواهد بود.

در این نمایش، مهدی وثوقی، علی طربی، علی باهری، آرزو کریمی زند، محمدرضا صفری، محسن قصری، مریم مهریان و محمدرضا لوانی ایفای نقش می‌کنند.

همچنین در گروه موسیقی نمایش «مبارک و خاتون پرده نشین» که در قالب کمدی ایرانی و سیاه‌بازی اجرا می‌شود؛ مهدی محتشم (نوازنده تنبک)، مهرپاد زحمتکش (نوازنده کمانچه)، نوید نوبخت (خواننده و نوازنده دف) و رضا کیایی (نوازنده دف) حضور دارند.

در خلاصه این نمایش آمده است: «قوام‌الدین که می‌خواهد به سفر حج برود، تمام امورات زندگی‌اش را به برادر کوچک‌تر می‌سپارد، اما برادر او نااهل است و...»

عکاسان و خبرنگاران گرانقدر می‌توانند جهت هماهنگی برای حضور در نمایش «مبارک و خاتون پرده نشین»، با شماره ۰۹۱۲۸۰۵۰۲۱۸ تماس بگیرند.

۲۹ خرداد ۱۴۰۳