در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال تئاتر | اخبار | دومین گروه بازیگران "مرگ و دختر جوان" روی صحنه میروند
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 04:05:45
نمایش مرگ و دختر جوان | دومین گروه بازیگران

نمایش مرگ و دختر جوان به کارگردانی محمدحسن علمائی از روز سه شنبه ۳۰ مرداد ماه با دومین گروه بازیگران خود به اجرای خود در سالن سایه مجموعه تئاترشهر ادامه می‌دهد.
حمیده هاشمی، کامیار احمدی و سالار بابابیگلو دومین گروه بازیگران نمایش مرگ و دختر جوان هستند که در ۵ اجرای پیش‌روی این نمایش ایفای نقش خواهند کرد.
این نمایش کار خود را با حضور ملیحه آقائی، حسین امتی و کیارش کامرو آغاز کرد که امروز دوشنبه ۲۹ مرداد ماه برای آخرین نقش آفرینی خود روی صحنه می‌روند و از فردا جای خود را به دومین گروه بازیگران خواهند داد.
یکی از جذابیت‌های نمایش مرگ و دختر جوان حضور سه گروه بازیگر است که به نوبت سه نقش این نمایش را بازی خواهند کرد. سومین گروه بازیگران این نمایش شامل سحر لطفی، حسین ولیزاده و محمدحسن علمائی نیز از روز ۶ شهریور ماه بر صحنه سالن سایه خواهند بود.
نمایش مرگ و دختر جوان ساعت ۲۰ هر روز غیر از شنبه‌ها در سالن سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه است و فروش بلیت‌های این نمایش از طریق سایت تیوال انجام می‌شود.

درباره نمایش مرگ و دختر جوان
۲۹ مرداد ۱۴۰۳