در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | مجنون تمدید شد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:51:20
نمایش مجنون | مجنون تمدید شد | عکس

به گزارش  روابط عمومی نمایش مجنون، نمایش «مجنون» به کارگردانی امید یارندی و تهیه‌کنندگی احسان شمسایی به دلیل استقبال خوب تماشاگران تا ۱۲ آبان ماه تمدید شد.
شمسائی با اعلام این خبر گفت: باوجوداینکه هیچ‌گونه حمایت دولتی برای کار نداشتیم و نمایش  «مجنون» یک نمایش کاملاً خصوصی بود ولی استقبال از کار بسیار خوب بود و تصمیم گرفتیم نمایش را یک هفته یعنی تا ۱۲ آبان ماه تمدید کنیم.
وی افزود: قصد داریم در مؤسسه فرهنگی مذهبی حضرت قاسم بن الحسن (علیهماالسلام) یک کانون هنری و تئاتر برای علاقه‌مندان به این حوزه راه بیندازیم و در این کانون به آموزش هنرهای نمایشی بپردازیم. امیدواریم بتوانیم در آینده از این موسسه نمایش‌های مستقلی نیز تولید کنیم.
شمسائی ادامه داد: باوجوداینکه اکثر نهادها و ارگان‌های دولتی بودجه‌ای برای کارهای فرهنگی دارند ولی ما به هر نهادی که گفتیم برای اجرای این نمایش به ما کمک کند جوابی نگرفتیم و نتیجه اینکه کار کاملاً خصوصی و بدون هیچ‌گونه حمایتی تهیه شد.  «مجنون» شرح‌حال رزمندگانی را که امروز در آسایشگاه اعصاب بستری و با گذشته خود همچنان درگیر هستند، روایت می‌کند.
نمایش «مجنون» به کارگردانی امید یارندی، نویسندگی سمیه نجفی و تهیه‌کنندگی احسان شمسائی هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در سالن استاد نصیریان پردیس تهران روی صحنه می‌رود. مجری طرح  این نمایش مؤسسه فرهنگی مذهبی حضرت قاسم بن الحسن (علیهماالسلام) است.


درباره نمایش مجنون
۰۳ آبان ۱۳۹۶