در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
پیرو اعلام عزای عمومی، اجرای نمایشها از یکشنبه ۸ تا پایان پنجشنبه ۱۲ مهر لغو شد.
تیوال تئاتر کودک و نوجوان | اخبار | نمایش زنده عروسکی «کلاغ بلا، توپ طلا» به نیمه ی اجراهای خود رسید
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 08:33:18
نمایش کلاغ بلا، توپ طلا | نمایش زنده عروسکی «کلاغ بلا، توپ طلا» به نیمه ی اجراهای خود رسید | عکس

نمایش زنده عروسکی «کلاغ بلا، توپ طلا»  به نویسندگی مهدی صفاری‌نژاد و کارگردانی علی یداللهی، که از هفته ی دوم شهریورماه در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پارک لاله اجراهای خود را آغاز کرده است با استقبال مخاطبان به روی صحنه ی رود.

در نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» که برای گروه سنی سه سال به بالا مناسب است، شهرام مسعودی، امیرحسین انصافی و علی یداللهی به عنوان بازیگر ، محمد فرشته‌نژاد (آهنگساز)، علیرضا حسین‌پور (طراح و ساخت عروسک)، رامین کمال‌زاده (طراح صحنه)، علی یداللهی (طراح لباس)، محمدرضا شاملو (طراح نور)، بردیا یداللهی (دستیار کارگردان)و ریحانه مطهری، روژین ستاری و روشنک کریمی (روابط عمومی و تبلیغات) فعالیت می کنند.

نمایش عروسکی «کلاغ بلا، توپ طلا» داستانِ کلاغی را روایت می‌کند که عاشق اجسام براق است و آن‌ها را می‌دزدد. به او نشانی یک توپ بزرگ طلا را می‌دهند که بدزدد، او هم راهی سفر می‌شود تا آن توپ طلایی بزرگ را بدزدد. در بین راه با یک سگ و یک شتر آشنا می‌شود و آن‌ها قصه پدربزرگ و مادر خود را برای او تعریف می‌کنند تا اینکه کلاغ به توپ طلایی می‌رسد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند و برای هماهنگی اجراهای صبح مدارس و مهدهای کودک با شماره‌های ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ تماس بگیرند.

درباره نمایش کلاغ بلا، توپ طلا
۲۶ شهریور ۱۴۰۲