در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال موسیقی | اخبار | تجربه ى دوم کجشنبه هاى حافظ با اجراى نیما رمضان، اسماعیل عظیمى،على پناهی، رضا کولغانی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:01:54
تجربه کج‌شنبه‌های حافظ؛ تجربه‌ی دوم | تجربه ى دوم کجشنبه هاى حافظ با اجراى نیما رمضان، اسماعیل عظیمى،على پناهی، رضا کولغانی | عکس
به گزارش روابط عمومى، تجربه‌ دوم کج‌شنبه هاى حافظ با اجراى نیما رمضان (نوازنده ى گیتار گروه کامنت)؛ اسماعیل عظیمى نوازنده ى ریتم؛ على پناهى ( طراح تصویر و ویدئو مپینگ) و رضا کولغانى (خواننده ى گروه داماهى) به روى صحنه خواهد رفت.

کج‌شنبه ى دوم ترکیبى از موسیقى آمبینت و ریتم و تصویر انتزاعى بر اساس  تم هاى تعریف شده خواهد بود که با بداهه نوازى گیتار نیما رمضان و ریتم اسماعیل عظیمى و بداهه خوانى رضا کولغانى؛ همچنین بداهه پردازى در تصویر و  ویدئو مپینگ توسط على پناهى؛ ساعت ٢١ روز شنبه شانزدهم مرداد در تالار حافظ اجرا خواهد شد. به عبارتى این کجشنبه با گفت و گوى میان موسیقى و تصویر پردازى بداهه تجربه خواهد شد.

اولین تجربه از کجشنبه ها با اجراى سُلوى ماکان اشگوارى به روى صحنه رفت که استقبال گسترده ى هنرمندان و مخاطبان روبرو شد.

تالار حافظ شنبه ى هر هفته برگزارکننده ى  مجموعه رویداد کجشنبه ها است که با هدف ایجاد "گفت و گو" و " جست و جو" میان رشته هاى مختلف فرهنگى و هنرى برگزار مى شود. علاقه مندان مى توانند با مراجعه به سایت تیوال اقدام به تهیه ى بلیط و کسب آگاهى بیشتر نمایند.

رضا دادویی مدیر پروژه و مشاور هنرى این مجموعه رویداد است که مدیریت هنرى آن بر عهده ى فرهاد فزونى و پیمان قدیمى و همچنین تهیه کنندگى کجشنبه ها بر عهده ى پیمان قدیمى است.

۱۱ مرداد ۱۳۹۵