در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال تئاتر | اخبار | عباس جمالی در آخرین جلسه پنجشنبه‌های داستان‌خوانی، «باد می‌سوزاند» را می‌خواند
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 10:01:17
داستان خوانی باد می‌سوزاند | عباس جمالی در آخرین جلسه پنجشنبه‌های داستان‌خوانی، «باد می‌سوزاند» را می‌خواند | عکس
پنجمین سری از جلسه‌های داستانخوانی محراب، روز پنجشنبه ۱۱ شهریور، با خوانش داستان «باد می‌سوزاند» نوشته «سلیم باشی» توسط عباس جمالی  نویسنده،کارگردان و بازیگر تئاتر  در مجموعه تئاتر محراب برگزار می‌شود.
به گزارش روابط‌عمومی این رویداد، در پنجمین و آخرین برنامه از جلسه‌های داستانخوانی محراب، روز پنجشنبه ۱۱ شهریور ساعت۱۷، عباس جمالی کارگردان و بازیگر تئاتر  به خوانش داستان کوتاه «باد می‌سوزاند» نوشته «سلیم باشی» و ترجمه اصغر نوری می‌پردازد.
در این دوره از جلسه‌های داستان‌خوانی، آثاری مرتبط با جنگ خوانده می‌شود که از میان بهترین داستان‌های کوتاه ایران و جهان انتخاب شده‌اند.
این جلسه با حضور اصغر نوری (مترجم) برگزار می‌شود و سردبیر برنامه، حسین کریمی‌راد است. دیگر عوامل جلسه داستان‌خوانی عبارتند از: ناهید محمودی، صبامرشد(دستیاران)، نوید صالح‌فکر (طراح پوستر و بروشور)، هدیه ذوالفقاری(طراح لگو و گرافیک)، مهشید غلامی(تهیه و تنظیم موسیقی)، رضا مرشد(مدیر صحنه)، نیما خطیب‌شاد(نریشن)، ثمین بیجاد(تایپ)، معصومه کیانی، احمدرضا حجارزاده(امور رسانه و روابط‌عمومی).
پنجشنبه‌های تئاتر و داستان، هر هفته ساعت ۱۷ در مجموعه تئاتر محراب به نشانی تقاطع خیابان ولیعصر و سپه(امام‌خمینی)، جنب هنرستان عالی موسیقی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو و تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه بکنند یا با شماره ۰۹۳۵۸۸۷۷۶۸۶ تماس بگیرند.

درباره داستان خوانی باد می‌سوزاند
۰۹ شهریور ۱۳۹۵