در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | تئاتر همیشه برایم جذابیت ویژه‌ای داشت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:02:49
نمایش چخفته | تئاتر همیشه برایم جذابیت ویژه‌ای داشت | عکس

رضا ناجی‌پور تهیه‌کننده نمایش «چخفته» از چگونگی ورودش به تئاتر و تهیه‌کنندگی این اثر گفت.

رضا ناجی‌پور تهیه‌کننده نمایش «چخفته» در گفت‌وگو با خبرنگار میزان گفت: تئاتر به دلیل انتقال مستقیم احساسات و عواطف از طرف بازیگر به مخاطب و احساس زنده بودن، همیشه جذابیت ویژه‌ای برای من داشته است. همیشه احساس عمیق فکر کردن و وارد دنیای دیگری شدن در زمان تماشای تئاتر از ویژگی‌های مهم جذب شدن من به دنیای تئاتر بوده است.

وی ادامه داد: آقای پیردل زنده از دوستان قدیمی من است که زمانی که ایده این نمایش به ذهن او رسید، با نمایش آشنا شدم. نمایشنامه‌های آنتوان چخوف هم همیشه جذابیت ویژه‌ای برای من داشت و همین امر باعث شد بیشتر درگیر این نمایش شوم.

ناجی‌پور عنوان کرد: من تجربه تهیه‌کنندگی تئاتر نداشتم، این اولین تجربه حرفه‌ای من است. تجربه من در زمینه مدیر تولید برنامه‌های تلویزیونی و انیمیشن بوده است، ولی علاقه شدید من به دنیای تئاتر و همینطور نمایشنامه قوی «چخفته» و همچنین دوستی قدیمی من با آقای پیرزنده‌دل باعث شد انگیزه تهیه‌کنندگی تئاتر در من شکل گیرد.

وی اظهار کرد: در واقعیت من انتظار موفقیت این تئاتر را در درون خودم احساس می‌کردم، با توجه به توانایی‌های کارگردان کار و نمایشنامه، انتظار این اتفاق را داشتم و بسیار بسیار خوشحالم که این افتخار نصیب من شد که در اولین تجربه حرفه‌ای تهیه‌کنندگی در این کار حضور داشته باشم.

تهیه‌کننده نمایش «چخفته» درباره ادامه همکاری با گروه این نمایش بیان کرد: افتخار همکاری در کنار بازیگران کاربلد و حرفه‌ای و همینطور عوامل حرفه‌ای و خوش‌اخلاق و خوش برخورد نیاز اولیه هر کار تیمی است که شکر خدا در این کار به وضوح ما شاهدش هستیم و این افتخار بزرگی است، پس قطعا من با این تیم حرفه‌ای، ادامه همکاری خواهم داشت.

منبع: خبرگزاری میزان

 

 

درباره نمایش چخفته
۳۱ مرداد ۱۴۰۲