در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال تئاتر | اخبار | نمایشنامه «برف هنوز چشمانم را فرو بسته است» به کارگردانی حسین کریمی‌راد خوانش می‌شود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:54:34
نمایشنامه‌خوانی برف هنوز چشمانم را فرو بسته است | نمایشنامه «برف هنوز چشمانم را فرو بسته است» به کارگردانی حسین کریمی‌راد خوانش می‌شود | عکس

حسین کریمی‌راد نمایشنامه «برف هنوز چشمانم را فرو بسته است» را روز شنبه 14 اسفندماه در تماشاخانه بازیگاه و در سومین دوره از جشنواره جایزه بزرگ استاد ناظرزاده‌کرمانی خوانش می‌کند.
به گزارش روابط‌عمومی گروه، نمایشنامه «برف هنوز چشمانم را فرو بسته است» به نویسندگی محسن کیهان‌پور و کارگردانی حسین کریمی‌راد شنبه 14 اسفند، ساعت 18 در تماشاخانه بازیگاه، در سومین جشنواره جایزه بزرگ استاد ناظرزاده‌کرمانی نمایشنامه‌خوانی خواهد شد.
ناهید محمودی، رضا مرشد، پوریا طهرانی و نیما خطیب‌شاد نقش‌خوانی این نمایشنامه را بر عهده دارند. همچنین ثمین جلالی به عنوان صحنه‌خوان در کنار بازیگران حضور دارد. دیگر عوامل این نمایشنامه‌خوانی عبارتند از: هدیه ذوالفقاری (طراح پوستر و بوروشور)، مهشید غلامی (تهیه و تنظیم موسیقی)، احمدرضا حجارزاده (مشاور امور رسانه).
علاقه‌مندان به تماشای این نمایشنامه‌خوانی می‌توانند برای خرید و رزرو بلیت به سایت تیوال http://www.tiwall.com/theater/barf-forobasteh یا نشانی بلوار کشاورز، پس از تقاطع فلسطین، خیابان کبکانیان،کوچه مرتضی‌زاده، پلاک١٢، طبقه آخر مراجعه بکنند یا با شماره 09358877686 تماس بگیرند.

درباره نمایشنامه‌خوانی برف هنوز چشمانم را فرو بسته است
۱۱ اسفند ۱۳۹۵