در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش «اتل متل یه بـابـا» به روی صحنه رفت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:20:50
نمایش اتل متل یه بابا | نمایش «اتل متل یه بـابـا» به روی صحنه رفت | عکس

به گزارش فرهاد ملوندی مدیر رسانه ای گروه ، نمایش «اتل متل یه بـابـا» به نویسندگی و کارگردانی میثم ترکمند، از ۸ آذر ۱۴۰۰ در تماشاخانه اهورا به روی صحنه رفته است.

میثم ترکمند نویسنده و کارگردان اتل متل یه بابا ضمن تشریح تلاش‌های انجام شده برای تولید این اثر گفت: علیرغم شرایط سخت کرونایی با یک گروه چهل نفره عزم خود را برای تولید و آماده سازی این نمایش جزم کردیم و با همه سختی‌ها و کمبودها و با همت بچه‌های گروه این کار را فقط به احترام تماشاگر فرهیخته تئاتر و مردم عزیز آماده کردیم تا صحنه تئاتر باز هم شاهد حضور گرم علاقمندان تئاتر باشد.
به همین خاطر امیدواریم دوستان و همکاران تئاتری بیایند و ما را با حضورشان دلگرم کنند.

ترکمند در خصوص خلاصه داستان  افزود: در این نمایش که روایت گر گوشه ای از دفاع مقدس است زوجی به تازگی ازدواج کرده اند. زن باردار است و مرد علی رغم احساسی که به همسرش دارد میخواهد به جنگ برود. مرد چند باری میرود و میاید و در اخر هنگامی که اسیر شده و زبانش بریده و موجی شده بر میگردد. کودکان این زوج که یک دختر و پسر هستند هرکدام به نوعی از اینکه پدرشان به جنگ رفته آسیب میبینند....

وی اعلام کرد: عواملی که این نمایش را همراهی می‌کنند عبارتند از:
بازیگران: مبین رستگاری، صدیقه مرادی، میثم ترکمند، مهشید دلاوری، احمدشاهوار، سیدامیرحسین میرهادی، سیدروح الله عقدایی، ئاثونادری، مرضیه بنی علی، بهاره جهانشاهلو، ابوالفضل علیاری، زهره مهقانی، حمیدساوری، یاسین بهرامی، حسین بابایی.خالدامیری نیا.حسین کرمی، زهرافلاحى، مهتاب عسگری، ساغرخاتونی، فریده نوری

بازیگران خردسال: نازنین زهراحسینی، فاطمه نائینی

گروه حرکت:عاسو نادری،حسین اقتداری، عرفان میرکی، به رزان یار احمدی، مشاور کارگردان: مبین رستگاری، مدیر تولید و برنامه ریز، سیدروح الله عقدایی، روابط عمومی: سارافرهمند، مدیر رسانه : فرهاد ملوندی ، طراح نور:سیدروح الله عقدایی، طراح صحنه: میثم ترکمند، گریم:موناسادات طباطبایی، عکاس:امیرحسین شهری، تیزر و پوستر:کیان راد، فرید ترابی(فرهان)

شایان ذکر است: این نمایش از ۸ آذر ماه به روی صحنه رفته و تا ۳۰ آذر ماه هر شب از ساعت ۲۱ در پردیس تئاتر تیتان، تماشاخانه اهورا واقع در میدان هفت تیر، مفتح جنوبی، بین کوچه تور و همرا، به روی صحنه می رود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

درباره نمایش اتل متل یه بابا
۱۱ آذر ۱۴۰۰