در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال تئاتر | اخبار | آغاز میزبانی تئاتر هامون از نمایش «امان»
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 08:51:29
نمایش امان | آغاز میزبانی تئاتر هامون از نمایش «امان»  | عکس

به گزارش روابط‌عمومی گروه، نمایش «امان» نوشته عباس جمالی، کارگردانی مجتبی جدی و تهیه‌کنندگی آرش دهقان‌شاد، از ساعت ۲۱:۳۰، شب گذشته (یکشنبه، ۱۸ شهریور) در میان استقبال بسیار خوب هنرمندان، منتقدان و مخاطبان در تئاتر هامون روی صحنه رفت که در این بین می‌توان به حضور افرادی همچون؛ نیما نادری، امین میری، ندا آل طیب، مریم ادیبی، نیما اقلیما، رضا معطریان، فائزه کرمی‌نوری، محسن خیمه‌دوز، دنیا فتحی،  خسرو نقیبی، اردلان آذرمی و ... اشاره کرد.

در این نمایش ۵۰دقیقه‌ای، بازیگرانی همچون؛ زینب ایزدپناه، مهسا بهروزی، نازنین حشم‌دار، سمیرا زائری و یاسمن نصیری ایفای نقش می‌کنند. این نمایش که در نوزدهمین جشنواره تئاتر «تجربه» دانشگاه تهران موفق به کسب تندیس بهترین بازیگر زن و در نخستین جشنواره تاتر هامون، کاندیدای بهترین کارگردانی و کسب تندیس بهترین بازیگر زن شده بود، پس از ۵سال وقفه موفق به اجرای عمومی خود شد.

همچنین از عوامل این نمایش می‌توان به؛ رها جهانشاهی به عنوان مجری طرح، فتاح ذی‌ نوری عکاس، حسام ناصری موسیقی، نگین محمدعلی طراح پوستر و بروشور، نازنین یارویسی طراح نور، علیرضا لطفی زاده طراحی و ساخت تیزر و موشن و امیر پارسائیان‌مهر روابط عمومی اشاره کرد.  مجتبی جدی سال گذشته نمایشنامه «وقتی آنقدری که باید همدیگر را زجر داده‌ایم» نوشته مارتین کریمپ را در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه برده بود که با استقبال خوب مخاطبان و منتقدان تئاتر روبرو شد.

این خبر در خاتمه یادآور می‌شود که، فروش اینترنتی بلیت روزهای جدید نمایش در سایت تیوال آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به این سایت مراجعه کنند.

درباره نمایش امان
۱۹ شهریور ۱۴۰۳