در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال تئاتر | اخبار | با حضور هنگامه قاضیانی، دو نقطه خط صاف افتتاح شد‎
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 01:15:41
نمایش دو نقطه خط صاف | با حضور هنگامه قاضیانی، دو نقطه خط صاف افتتاح شد‎ | عکس

اجرای نمایش «دو نقطه خط صاف» جدیدترین تولید کمپانی باران به کارگردانی کیمیا کاظمی شامگاه سه‌شنبه ۲۴ فروردین ماه ماه با حضور هنگامه قاضیانی در تئاتر باران افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، هنگامه قاضیانی در آیین افتتاح این نمایش گفت: امیدوارم حال تئاتر روز به روز بهتر شودو با دیدن این کار گروه جوان نمایش«دو نقطه خط صاف»را حمایت کنیم.
سپس این بازیگر سینما و تلویزیون با همراهی تماشاگران روبان گشایش درِ سالن برای نمایش «دو نقطه خط صاف» را بریدند.

هنگامه قاضیانی چتر تئاتر باران را برای نمایش«دو نقطه خط صاف» گشود

هنگامه قاضیانی با حضور در آئین افتتاح نمایش «دو نقطه خط صاف» جدیدترین اثر نمایشی کیمیا کاظمی، چتر تئاتر باران را برای این نمایش گشود. قاضیانی چتر نمادین تئاتر باران را به کارگردان این نمایش اهدا کرد و گفت: خسته نباشید می گویم به مدیران تئاتر باران که این گروه جوان را حمایت کردند.
وی افزود: امیدوارم تئاتر دوباره به روزهای اوجش برگردد؛ یادم می آید سال ۸۰ که به نظر من اوج تئاتر ایران بود استقبال مردم از هنر نمایش بی نظیر بود و این روزها نیز گویا تئاتر دوباره رونق می گیرد. زیرا وجود این تئاترها باعث می شود ما ژانرهای متفات تئاتر را داشته باشیم و استعدادها در نسل جوان رخ نشان دهند.
کیمیا کاظمی نیز در این مراسم گفت: ۷سال است که برای اجرای عموم تلاش می کنم و بارها جنگیده ام؛ دوست دارم به هم نسلانم بگویم نا امید نشوند.
کاظمی در ادامه افزود: بعد از کسب عنوان برتر این نمایشنامه خوانی در هفته تئاتر دانشگاهی باران؛ این کمپانی به لحاظ مادی و معنوی پروسه ی اجرای عموم را برای گروه ما بسیار آسان کرد. این کار در ابتدا تنها نمایشنامه‌خوانی شد و تبدیل آن به اجرا برای من بسیار سخت و ترسناک به نظر می‌رسید، اما خوشبختانه فانتزی که در ذهن داشتم با طراحی امید اکبری بر اساس فضای مینیمال و فانتزی رقم خورد.
«دو نقطه خط صاف» نوشته و کاری از کیمیا کاظمی با بازی نیکان راست قلم، شهاب مهربان از ۲۴ فروردین ماه هر روز ساعت ۱۷ در تئاتر باران روی صحنه می رود.
سایر عوامل این نمایش عبارتند از: امید اکبری طراح صحنه، میثم خاوری طراح پوستر و بروشور، فرهاد میر محمد صادقی آهنگساز و مهلا علی محمدی دستیار کارگردان،عکاس:میلاد بهشتی، تبلیغات مجازی:علی صادقیان و مدیر روابط عمومی و تبلیغات: سارا حدادی.

درباره نمایش دو نقطه خط صاف
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵