در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | میثم عبدی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:46:27
 

کارگردان و بازیگر

 ۰۷ اردیبهشت ۱۳۵۸
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
تنها نام تو دشمن من است... نامت را انکار کن.
مانی:
وقتی سربازای رومی داشتن خونه به خونه دنبال مسیح می‌گشتن... پطرس می‌گه من هیچ‌گاه تو را انکار نخواهم کرد...

مازیار:
آره... مسیح هم می‌گه پیش از آن‌که خروس بخواند تو مرا سه بار انکار خواهی کرد...صد بار گفتی... خداحافظ
او به زخمی اشاره می‌کند که هیچ‌گاه نبوده است
به زخمی اشاره میکند که هیچ وقت نبوده است
مردی که اصلا مرد نبوده است
۱۳ فروردین
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نوشتن این نمایشنامه با یک سوال شروع شد:
رویا واقعیت دارد یا واقعیت رویاست؟
در جهانی که پر از واقعیتِ فرسوده و کسالت‌بار است.
به رویا پناه می‌بریم در تئاتر.
چرا که تئاتر جزیره‌ی کوچک خوشبختی است.
میثم جان درود،
اینکه بعد اون اتفاق تلخی ک برا برادر عزیزت در فرودگاه افتاد!، خودت رو ب نمایش رسوندی و الان هم کار جدید..، بسیار رشک برانگیز و قابل تحسینه :))
حتمن میام دیدنت حتا اگه با دینامیت کوشته بشم!!
۰۸ فروردین
مهرناز خلیلی (mehrnazkhalili)
سلام و خسته نباشید خدمت شما
جناب عبدی عزیز اجرای شما سانس های زودتر از ۹ شب هم خواهد داشت ؟
۰۸ فروردین
مهرناز خلیلی
سلام و خسته نباشید خدمت شما جناب عبدی عزیز اجرای شما سانس های زودتر از ۹ شب هم خواهد داشت ؟
سلام
بزرگوارید...فعلا که نه ولی تااش می‌کنیم که یه روز اجرای ویژه و ساعت زودتر بذاریم.
مخلص
۱۲ فروردین
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
میثم عبدی (abdimeysam)
درباره نمایش دشمن خدا i
بازیگر باهوش از بازیگر با استعداد بهتر است. خوش به حال کارگردان دشمن خدا که بازیگران باهوشی دارد به‌ویژه دو بازیگر دختر که با سن کم چنان شما رو مجذوب می‌کنند که دلتان می‌خواهد مدام‌روی صحنه باشند و فقط قصه تعریف کنند.

کمدی‌های شسته‌رفته و سرضرب ...قصه‌‌ی ساده و ملموس... و دو بازیگری که از زاویه اصلی دید تماشاگر خارج هستند و فقط با صدایشان تمپو و ریتم اجرا را نگه می‌دارند.

این‌همه ویژگی خوب این اثر را تماشایی می‌کند.

سپاس فراوان اقای عبدی عزیز 🙏❤️
۲۴ آبان ۱۴۰۲
مجید عراقی (majidaraghi74)
آقای عبدی عزیزم مرسی از نگاهت🍎💜
۲۵ آبان ۱۴۰۲
" بازیگر باهوش از بازیگر با استعداد بهتر است " و وقتی در اسفرود بی دم شما رو میبینیم باید گفت بازیگر باهوش و با استعداد بی نظیر است
۱۶ دی ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
مگه می‌شه اینقدر درست و حرفه‌ای یه داستان از ادبیات کلاسیک رو به زندگی امروز آورد؟ مگه می‌شه یه مرد (سعید چنگیزیان) بدون شیطنیت‌های مرسوم بازیگران مرد در نقش زن تا حدی در بیان احساسات ناب و صادقانه پیش بره که اشک تماشاگر رو دربیاره؟ البته من فکر می‌کنم‌ ایده‌ی انتخاب سعید چنگیزیان در نقش هنگامه بیش از اون چیزیه که شاید همه فکر می‌کنن...یعنی کنش نسبت به محدودیت حضور زن در تئاتر ایران، که اگر این هم باشه اما من شک ندارم ایده‌ی کارگردانان فراتر از اینه...شاید خالی شدن کاراکتر هنگامه از جنسیت تعبیر بهتری باشه. به هر حال بعد از مدت‌ها من اثری دیدم که به دوستی با عواملش افتخار می‌کنم. اثری که عمق وجود آدم رو پر از سوال می‌کنه...ما کجای این جهان ایستاده‌ایم؟ کدام پنجره هنوز باز مانده‌است؟ حیف که من دیر به دیدن این اجرا رفتم...ای کاش این اجرا بیشتر ادامه داشت تا می‌تونستم دوستان زیادی رو به دیدن اجرا دعوت کنم. در هر صورت این چند روز باقی‌مونده رو از دست ندین اگر به دنبال تئاتر درست و حقیقی هستید. منتظر اجراهای بعدیتون هستم دوستان عزیزم.
میثم عبدی (abdimeysam)
درباره نمایش شقه خون i
خطوط تیز و برنده‌ی دکورِ مینیمالیستیِ آهنی و سخت در کنار میزانس‌های خط‌کشی شده‌ی مورب و زاویه‌دار و نوری‌ که احتمالا با کمبود امکانات سالن به کمکِ این طراحی‌ نمی‌آید و بازیگرانی که بر اساس همین اتمسفر،
بازی‌ها و حس‌هایشان طراحی و هدایت شده که ایدآل این هماهنگی در کارگردانی و بازیگری در بازیِ مرتضی علیدادی به اوج خود می‌رسد، همه نشان از اجرای یک برداشتِ به‌روز و مناسبِ وضعیتِ امروزِ جامعه از مکبث است.
روز‌های پایانی این اجرا رو از دست ندید.
سپاس از حضور و نگاهت میثم عبدی عزیز
۳۰ خرداد ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
متن خوب و دغدغه مند که بدون هیچ ادعا و ادای خاصی بخشی از تاریخ آزادی خواهی زنان این سرزمین رو روایت می‌کنه و کارگردانی درستی که به جای به رخ کشیدن ایده‌های خودش در صحنه ...سعی در هماهنگی فرم و محتوا داشته و بازی‌هایی یکدست را به تناشاگر ارائه کرده. و بازیگرانی که نگاه و احساسشان عمیق و صادقانه بود... از یک تئاتر چه چیز بیشتر از این می‌خواهید؟ توصیه می‌کنم به دلیل موضوع حساس این نمایش زودتر این اثر رو ببینید. تا تمام نشده.
روزای آخر اجرای ماست
فقط سه روز
جشن پنگوئن مرغ دریایی و چند پرنده دیگر
یه کمدی که با بقیه کمدی های ما فرق داشت
از نوشتنش تا اجراش
به این فکر میکردم که خواب، خیال، رویا... کجای زندگی ماست؟
یا نکنه ما خودمون خیالیم و فکر می‌کنیم واقعیت داریم؟
عشق این وسط چی میشه؟
اینکه چی واقعیت داره؟
یعنی وقتی من عاشق کسی می‌شم
همونقدر که توی خیالم و رویاهام قلبمو تکون میده آیا در واقعیت ... دیدن ادامه ›› هم همینه؟

این متن حاصل یه کنکاش گروهی بود برای جواب به همه این سوالها و حتی بیشتر.
توی کارگردانی هم سعی کردم مرزی بین خیال و واقعیت نکشم.
چون هنوز تکلیفم با هیچکدوم روشن نیست.
اما یه چیز رو خوب می‌دونم کارگردان باید متن خوب و بازیگران خوب انتخاب کنه
باقیش دیگه چالش خاصی نداره.
عشق کردم کنار تک‌تکشون...
بازیگرام که بیشتر از ۸۰ جلسه تمرین با حس خوب و انرژی خالص تمرین کردن.
و گروه عوامل پشت صحنه که اگر نبودن بالی برای پریدن وسط این‌همه رویا نداشتم.

تنها چیزی که مهمه عشقه
که حتی اگر واقعیت‌هم نداشته باشه چیزی از ارزشش کم نمی‌کنه.
ضمن‌اینکه این دنیا رو این واقعیت کوفتی رو....فقط با رویا می‌شه تحمل کرد.

اینم یه شعر از دسانکا ماکسیموویچ
بخونین و لذت ببرید.

......

نزدیک مشو، نزدیک مشو، نزدیک مشو
همواره در رویاهامان اشتیاق بیشتری نهفته است
به خاطر آنچه که خویشتن به انجام نمی رسانیم.
در جستجوی اشیا و حس کنکاشگری که در درون ماست،
شاید زیبایی بی کرانی نهفته باشد.
نزدیک مشو، نزدیک مشو، نزدیک مشو
حقیقت عشق در این آفرینش چون ستارگانی است که می درخشند از دور
و تحسین ما را در آسمان ها بر می انگیزند.
نه، نزدیک مشو
ستاره ای دور بمان.

"دسانکا ماکسیموویچ"
سلام توی این روزهای پایانی دعوتتون میکنم به تماشای "آندورای تئاتر اشتباهات"
اما قبلش بد نیست قسمتی از پیام روز جهانی تئاتر سال ۲۰۱۳ رو بخونیم نوشته داریو فو نویسنده، کارگردان و بازیگر ایتالیایی.

در روزگارانی بسیار پیش از این، صاحبان قدرت که طاقت شان از دست بازیگران «کمدیا دل آرته» تمام شده بود، برای این مشکل راه حلی پیدا کردند؛ اینکه همه آن ها را از کشور اخراج کنند.
امروزه به خاطر وجود بحران «اقتصادی»، بازیگران و گروه های تئاتری برای پیدا کردن مکانی برای اجرای نمایش، برای پیدا کردن سالن های تئاتر و برای پیدا کردن تماشاگران شان دست و پا می زنند. برای همین قانون گذارها هم دیگر چندان دلواپس مشکل کنترل و نظارت بر افرادی که با کنایه و طعنه منظورشان را بیان می کنند، نیستند؛ چون دیگر نه جایی برای بازیگران باقی مانده و نه مخاطبی برای حرف هایشان...

"بخشی از پیام‌ داریو فو به مناسبت روز جهانی تئاتر ۲۰۱۳"
امیرمسعود فدائی این را خواند
محمد رحمانی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام
شاید این نوشته منو تا آخر نخونین...
پس همین اولش بگم که این کار ...نمیگم شاهکاره ... که هست ...نمیگم یه کار درست و با اصول تئاتریه... که هست... فقط میگم که این کار رو ببینین و واقعا اگر دوست نداشتین تماشای یه تئاتر دیگه مهمون من.

ولی اگر تا انتها خوندین ...لطفا بدون پیش فرض درباره بنده و کارهایی که در حوزه تئاتر انجام دادم (از نظر شما چه خوب و چه بد)....در مورد این نوشته قضاوت کنین.
من از رنجی حرف میزنم که درد مشترک خیلی از دوستان نزدیک منه.
من واقعا نمیدونم توی این بلبشو مافیاهای بزرگ تئاتر .... که با ایجاد سالنهای خصوصی و تهیه کننده هایی که اغلب با رانتی که توی مهمونی بازیگران ... دیدن ادامه ›› به قول خودشون چهره بدست میارن و روز به روز عین غده سرطانی دارن بزرگ و بزرگتر میشن .... چطور میشه یه کار خوب و ناب تئاتری رو تبلیغ کرد؟

نمیگم که مخالف ایجاد سالن های خصوصی ام... که اگر بگم هم کارهای قبلی و بعدی خودم و هم اجرای همین کار رو زیر سوال بردم ... چون در حال حاضر توی یه سالن خصوصی اجرا میشه... اما وظیفه نهاد دولتی چیه؟...

بخدا که مافیاهای تئاتر دارن تئاتر رو نابود میکنن.... وقتی یه کار که نه از نظر بنده و اطرافیانم بلکه از نظر اساتید بزرگ تئاتر از نظر کیفی نه تنها پایینه ....بلکه ّتمام معیارهای تئاتر رو برای تماشاگر تنزل میده .... اما در بهترین سالن تئاتر تهران و در بهترین ساعت و در بهترین ماه سال اجرا میشه و فقط و فقط به واسطه حضور یک بازیکن!!! یا یه چهره سینمایی که حتی راه رفتن و ایست صحیح روی صحنه رو یاد نگرفته.... با استقبال بی نظیر تماشاگر روبرو میشه و تا پایان ماه به قول دوستان با کلاس "سولد آوت" میشه....چطور برای یه کار خوب میشه تبلیغ کرد؟
البته که مردم به این نوع از تئاتر هم نیاز دارند همونطور که به سریالهای تلویزیونی....اما وظیفه نهاد دولتی این وسط چی میشه؟
آیا وقتش نرسیده که شرایط برابر برای تمام گروههای تئاتر ایجاد بشه که گروهی مثل "حلاج گفت..." دور از مرکز تئاتر و در سالنی نا مناسب کارشونو اجرا کنن؟
و مهمتر از همه اینها آیا وقت اون نرسیده که به هر چهار دیواری مجوز تاسیس سالن نمایش ندن؟
من چون خودم مدتهاست دنبال سالنی برای اجرا هستم ، توی این ماجرا شاهد یک سیکل باطل و ابزوردم... برای گرفتن سالن خوب باید به مافیای تئاتر وصل باشی... برای وصل شدن به تهیه کننده نیاز داری...تهیه کننده به بازیگر چهره نیاز داره، برای برگشت سرمایه اش و بازیگر چهره هم باید ببینه چقدر گیرش میاد این وسط و باید اجرات و سالنت قطعی باشه که بیاد و سالن اجرا هم میگه بازیگرات کیان؟

من واقعا ممنونم از تمام کسانی که روزها و ماهها وقت گذاشتن برای تعیین دستمزد تئاتری ها ... قرارداد تیپ... اما الان دقیقا چه قراردادی و بین چه کسانی در تئاتر داره بسته میشه؟ کدوم یک از تهیه کننده ها قرارداد تیپ رو رعایت میکنن؟ اصلا مگه بازیگر تئاتر پولی هم دریافت میکنه؟ تا وقتی فلان بازیگر مشهور و فلان بازیکن!!! دارن بازی میکنن.

ظاهرا بعضی از دوستان معنی واژه های "بازیگر" و "بازیکن" رو نمیدونن....تا جایی که من میدونم بازیکن به فوتبالیست میگن.

تئاتری هایی که فقط و فقط از راه تئاتر زندگیشون میگذره کجای این قراردادها هستن؟

دولت عزیز و بزرگوار....معاونت محترم هنری...مرکز هنرهای نمایشی....بخدا که تئاتر کارخانه رب گوجه فرنگی و تولیدی لباس نوزادی نیست که به بخش خصوصی واگذارش کردین...تئاتر در هر جامعه پیشرفته ای، نیاز اولیه فرهنگیه و باید ...باید...باید .....تحت نظارت دولت باشه.....لطفا دوستان این حرف بنده رو بد برداشت نکنن...منظورم نظارت محتوایی نیست...که خدا رو شکر اونو داریم....منظورم دقیقا ایجاد سالنهایی با بودجه دولتیه که از این بلبشوی بیزینسی امروزی نجات پیدا کنیم.

در پایان این نکته رو بگم که منم مثل خیلی از دوستان تئاتری طی سالهایی که کار کردم خطا و اشتباه هم داشتم و این تنها یک درد دل بود و بس.

به امید روزهای طلایی تئاتر.


طرح مطالعات اجرایی قشقایی

گروه تئاتر اشتباهات برگزار می کند :
اجرای دو نمایش همزمان

کمدی اتفاقات
http://www.tiwall.com/theater/etefaghat3

کمدی استشمامات
http://www.tiwall.com/theater/esteshmamat2

و "آزمایشگاه تئاتر کمدی"

پنجم تا بیستم اردیبهشت نود و پنج
تئاتر ... دیدن ادامه ›› شهر سالن قشقایی

اگر چه در آغازین دهه های پیدایش تئاتر, ژانر کمدی را در مرتبه ای پایین تر از تراژدی قرار می دانند, اکنون اما در زمانه ای که سده های متمادی از بلوغ تئاتر گذشته, ژانر کمدی نه تنها هم عرض تراژدی مورد توجه و اقبال قرار گرفته, بلکه همه ی آنان که این گونه ی دشوار را آزموده اند, معترف هستند که کمدی در فرآیند تولید, اجرا و ارتباط با مخاطب, ظرایف و دقایق پنهانی دارد که بر دشواری هایش می افزاید.
اگر عمده ترین واکنش مخاطب در مواجهه با تئاتر کمدی را خنده بدانیم, از آنجایی که امر خندیدن به واسطه عوامل گوناگونی تولید می شود, نمایش کمدی نیز گاه در نحوه ی استفاده از ابزار خنده, دچار نزول و افولی تاسف بار می شود. شاید به همین سبب نمایش های فالیک اولیه از دیدگاه ارسطو منزلت و شان تراژدی را نداشت.
امروزه و همچنان نیز شاهدیم که کمدی گاهی تن می دهد به لودگی, تن می دهد به خنداندن مخاطب به هر وسیله ای, خنده هایی بی حاصل. خنده هایی که بیرون از سالن در روزمره گیهای زندگی گم و فراموش می شوند. خنده هایی که برای تولیدشان لزوما به سالن تئاتر نیازی نیست. می توانند در یک میهمانی خانوادگی تولید شوند, می توانند در تبادل لطیفه و جوکهای مستهجن تولید شوند.
اما آیا رسالت تئاتر کمدی این است؟!
آیا تئاتر کمدی مانند دیگر گونه های تئاتری نباید آبشخوری در سرچشمه های اندیشگانی تئاتر داشته باشد و نباید در نهاد جامعه و ضمیر انسان به تبلور شاخصه هایی چون تفکر, اندیشه, توجه و تمرکز منتهی شود؟!
"آزمایشگاه تئاتر کمدی", در غالب طرح مطالعات اجرایی قشقایی با هدف ارج نهادن به فرازهای ژانر کهن و ریشه دار کمدی, توسط گروه تئاتر اشتباهات برگزار می گردد.
در این آزمایشگاه به مطالعات اجرایی پیرامون گونه های مختلف کمدی خواهیم پرداخت و از آنجایی که ذات کمدی خمودگی را بر نمی تابد, به همین سبب این طرح تحت عنوان آزمایشگاه ارائه شده تا علاوه بر مطالعات تئوریک و تحلیلی, از فضایی کاملا عملی و کاربردی برخوردار باشد. در نهایت هر آنچه با مشارکت گروهی مورد آزمایش قرار گرفته و نتیجه ی مطلوب حاصل شده, در سه روز پایانی آزمایشگاه, در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به اجرای عموم گذاشته خواهد شد.
علاقه مندان به شرکت در این آزمایشگاه, بر اساس شرایط و ضوابط زیر, از طریق آدرسهای اعلام شده, با گروه تئاتر اشتباهات تماس بگیرند.

- آزمایشگاه تئاتر کمدی از تاریخ پنجم لغایت بیستم اردیبهشت نود و پنج در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر برگزار می گردد. این آزمایشگاه به جز روزهای شنبه, همه روزه از ساعت یازده صبح تا شانزده عصر دایر می باشد.

- دانش آموختگان, دانشجویان تئاتر و افرادی که تجربه ی حضور در صحنه را دارند جهت شرکت در آزمایشگاه در اولویت قرار دارند. ارائه رزومه در این خصوص الزامی است.

- ظرفیت این آزمایشگاه محدود به پانزده نفر می باشد و در پایان روز شنبه چهارم اردیبهشت, لیست ثبت نام بسته خواهد شد.

- گروه تئاتر اشتباهات جهت پربار کردن فعالیت آزمایشگاه از حضور اساتید مختلف تئاتر و چهره های شاخص تئاتر کمدی استفاده خواهد کرد. تا کنون حضور استاد فرهاد مهندس پور و آقای کوروش نریمانی قطعی است.

- علاقه مندان جهت ثبت نام و آگاهی از شرایط دیگر از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایند.



09302071442

errors.theater@gmail.com‏

telegram.me/errorstheater

instagram.com/errorstheater
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
قسمتی از پیام داریو فو نمایشنامه نویس کارگردان و بازیگر ایتالیایی به مناسبت روز جهانی تئاتر 2013

در روزگارانی بسیار پیش از این، صاحبان قدرت که طاقت شان از دست بازیگران «کمدیا دل آرته» تمام شده بود، برای این مشکل راه حلی پیدا کردند؛ اینکه همه آن ها را از کشور اخراج کنند. امروزه به خاطر وجود بحران «اقتصادی»، بازیگران و گروه های تئاتری برای پیدا کردن مکانی برای اجرای نمایش، برای پیدا کردن سالن های تئاتر و برای پیدا کردن تماشاگران شان دست و پا می زنند. برای همین قانون گذارها هم دیگر چندان دلواپس مشکل کنترل و نظارت بر افرادی که با کنایه و طعنه منظورشان را بیان می کنند، نیستند؛ چون دیگر نه جایی برای بازیگران باقی مانده و نه مخاطبی برای حرف هایشان...

*کمدی اتفاقات یک کمدی سیاسی است.
ابراهیم مختاری این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید

"کمدی اتفاقات"

اثر "رد" شده در بخش مرور جشنواره تئاتر فجر!

اثر تحسین شده توسط اساتید بزرگ هنر
عباس جوانمرد
لوریس چکناواریان
دکتر محمدرضا خاکی
دکتر مسعود دلخواه
و ...

ششمین اثر گروه"تئاتر اشتباهات"در فضای "تئاتر تجربی"با ... دیدن ادامه ›› اتودهایی روی"کمدی هنر تئاتر"اثر ادواردو دفیلیپو،ترجمه داریوش مودبیان و بر اساس شیوه های اجرایی"کمدیا دل آرته".

در جدول فجر پلاس
تنها دو اجرا
پنج شنبه 8 بهمن
ساعت 18 و 20
تئاتر باران

به واژه
"کمدی"
نگاهی دوباره بیندازیم.

http://www.tiwall.com/store/etefaghat2


لوریس چکناواریان: "کمدی اتفاقات" بهترین نمایش کمدی بود که در ایران دیدم و امشب بعد از دیدن این نمایش آرزو کردم که کاش بتوانم یک اپرای کمدی بنویسم.

چکناواریان افزود: بلاخره یک روز قطعه ای کمدی می سازم به دلیل مولفه‌های بسیاری که در این نمایش دیدم. امشب خیلی تحت تاثیر آن قرار گرفتم و معتقدم که کمدی خیلی سخت است و در این سن و سال هنرمندی را واقعی می دانم که بتواند کمدی کار کند.

http://jamejamonline.ir/nava/2216854164191754325/
شیما بهرمن، محمد شفائی و leila tahamtan این را خواندند
آیدا طاهرزاده این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید

لوریس چکناواریان: "کمدی اتفاقات" بهترین نمایش کمدی بود که در ایران دیدم و امشب بعد از دیدن این نمایش آرزو کردم که کاش بتوانم یک اپرای کمدی بنویسم.

چکناواریان افزود: بلاخره یک روز قطعه ای کمدی می سازم به دلیل مولفه‌های بسیاری که در این نمایش دیدم. امشب خیلی تحت تاثیر آن قرار گرفتم و معتقدم که کمدی خیلی سخت است و در این سن و سال هنرمندی را واقعی می دانم که بتواند کمدی کار کند.

http://jamejamonline.ir/nava/2216854164191754325/
امشب و فردا شب اجراهای پایانی "کمدی اتفاقات"
بلیط خارج از ظرفیت با 40 دصد تخفیف
همکاری لوریس چکناواریان با گروه «تئاتر اشتباهات»

لوریس چکناواریان بعد از تماشای نمایش "کمدی اتفاقات" پیشنهاد همکاری با گروه تئاتر اشتباهات بر اساس متنی کمدی از"هاکوبارویان"نویسنده ارمنی را مطرح کرد و گفت: مایلم که بعد از ترجمه این متن به فارسی آهنگسازی این نمایش را به عهده بگیرم و این نمایشنامه با حضور گروه تئاتر اشتباهات روی صحنه برود.

http://honaronline.ir/Pages/News-65508.aspx
لوریس چکناواریان پس از تماشای نمایش «کمدی اتفاقات»، به تحسین آن پرداخت و آرزو کرد که بتواند یک اپرای کمدی بنویسد.

«کمدی اتفاقات» بهترین نمایش کمدی بود که در ایران دیدم


باشگاه خبرنگاران جوان
http://www.yjc.ir/fa/news/5436795/
مجتبی مهدی زاده این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
کمدی اتفاقات تنها تا پایان این هفته
چهارشنبه 40 درصد تخفیف ویژه تیوال
 

زمینه‌های فعالیت

تئاتر

تماس‌ها

09123450208